ما هميشه دربارۀ بازاريابي پيامكي صحبت مي كنيم، اما نبايد برادر بازاريابي پيامكي را فراموش كنيم، ارتباط پيامكي. بازاريابي پيامكي روش تبليغاتي بسيار مناسبي براي صاحبان تجارت هاي كوچك است كه از طريق آن مي توانند كسب و كار خود را گسترش دهند. در سوي ديگر ماجرا، از پيامك براي ارتباط با تودۀ عظيمي از افراد استفاده مي شود. ملي پيامك هم اكنون با هزاران كسب و كار كه از طريق پيامك با كارمندان و مشتريان خود در ارتباط هستند، همكاري دارد. مثلا مساجد و مراكز مذهبي از سامانه پيامك استفاده مي كنند، همچنين شركت هايي كه بيش از ۵۰ كارمند دارند براي ارتباطات و هماهنگي از پيامك استفاده مي كنند.

خب حال از كجا بدانيد كه كدام يك از اين دو روش براي شما كاربرد دارد؟

ابتدا سوال زير را از خود بپرسيد:

آيا من براي مشتريان خود تخفيف ارسال مي كنم يا تنها اطلاعاتي را با آنها به اشتراك مي گذارم؟

اگر شما مي خواهيد كه براي مشتريان خود پيشنهادات ويژه ارسال كنيد، بازاريابي پيامكي روش مورد علاقه شما خواهد بود.اما، اگر فقط مي خواهيد كه پيامك هايي حاوي اطلاعات مهم يا اطلاعيه را براي تعداد زيادي از مردم ارسال كنيد، ارتباط پيامكي راهكار بهتري براي شما خواهد بود.


مطمئنا هر دوي اين روش ها از طريق يك پنل صورت مي گيرند. براي اين كه مفهوم اين دو متد را بيشتر درك كنيد از هر كدام برايتان يك مثال مي زنيم تا شما متوجه شويد كدام روش برايتان مناسب است

بازاريابي پيامكي

تولد يك سالگي فست فودمان را جشن مي گيريم! امروز بين ساعات ۱۸ تا ۲۰ به ما سر بزنيد و با نشان دادن اين پيامك يك چيزبرگر مهمان ما باشيد.

ارتباط پيامكي

مراسم عزاداري محرم امشب ساعت ۲۰ در نمازخانه دانشگاه مطهري

همانطور كه مي بينيد، بازاريابي پيامكي بر روي پيشنهادي كه ارائه مي كند تمركز دارد، در حاليكه مثال دوم تنها در حال به اشتراك گذاري اطلاعات است. فرقي ندارد كه از كدام روش استفاده مي كنيد، هميشه با مشتريان خود صادق باشيد. هيچ وقت به صورت همزمان از اين دو روش استفاده نكنيد. اين كار اعتبار خبرنامه پيامكي شما را از بين مي برد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.